Dešimtas etapas „Agrorodeo“ komandai buvo paskutinis. Po ilgos agonijos smėlyne Prienuose sukonstruoto automobilio variklio turbina visiškai sugedo.
Iki šiol išsisukti nuo variklio su nepilnai veikiančia turbina keliamų problemų pavykdavo, o kalnais ar serpantinais tiesiog buvo važiuojama lėčiau.
„Tegul jie sau lenktyniauja, o mes vienas kitam padėsime kiek reikės“, – trumpai sakė Darius Biesevičius, sukūręs „Agrorodeo“ automobilį, kuriuo šiemet važiavo V. Žala su S. Jurgelėnu.
Iki šiol visi D. Biesevičiaus prižiūrimi automobiliai pasiekė Dakaro finišą, bet jis, nors ir stebukladarys, negali visko numatyti, o jau nuo pirmojo Dariaus Dakaro buvo daugybė atvejų, kai lenktynės tik per plauką nesibaigdavo anksčiau laiko.
„Dabar negaliu suskaičiuoti. Tiek metų ir tiek variantų, kad nepasakysiu, bet buvo ne vienas. Esmė, kad vienas nieko nepadarysi. Tau reikia ir komandos, ir aplinkinių“, – pasakojo D. Biesevičius.
Likę du lietuvių ekipažai išsidėstę taip: B. Vanago komanda (kurioje darbuojasi prieniškis Egidijus Janavičius) jau 25-a, o A. Juknevičiaus komanda rikiuojasi 30-a.