Prienų „Ąžuolo“ progimnazija vykdo projektą „Gerinti mokymą ir siekti rezultatų per įtraukį“!

0
669

Prienų „Ąžuolo“ progimnazija vykdė Erasmus+KA227 projekto „Improve Teaching and Achieve Results Through Inclusion“ („Gerinti mokymą ir siekti rezultatų per įtraukį“) mokymo ir mokymosi veiklas Ispanijoje.

Sausio 14-21 d. progimnazijos mokiniai Rokas, Kristupas, Ugnius, Beata ir Rusnė, lydimi projekto koordinatorės Adelės Berezovskajos, mokytojos Sonatos Pikienės, direktorės Irenos Tarasevičienės ir atsakingos už projekto sklaidą bibliotekininkės Danguolės Gribinienės dalyvavo projektinėse veiklose Torremolinos mieste IES Concha Mendez vidurinėje mokykloje. Šio susitikimo tema buvo „Sportas/Gamta/Kultūra“.

Veiklos ir dirbtuvės praplėtė fizikos žinias apie spalvas ir šviesą; vystė tapybos akvarele meninius gebėjimus ir pagilino sąmoningumą apie meno, kaip priemonės, savo asmeninės ir kultūrinės tapatybės išreiškimui; skatino sąmoningumą apie bendravimą su neįgaliais mokiniais, suteikė daug žinių apie terapinius šunis (jie yra mokykloje ir tikrai dirba pamokose); praplėtė žinias apie bendradarbiavimo mokymo metodų tobulinimą.

Laiko buvo skirta pasidalinimui patirtimi ir gerąja pedagogine praktika. Pamatėme, kad mokykloje yra įkurtas sodas, kuriame, be medžių, yra lysvės su įvairiomis daržovėmis. Sode, prižiūrimi mokytojo Carlos, gali padirbėti ir nusiraminti emocinių problemų turintys bei stokojantys motyvacijos mokiniai. Mokyklos sporto salėje linksma dirbtuvė „scenos menai“ (šokiai ir kūno kalba) įtraukė visus dalyvius, nes buvo mokoma tradicinių šokių. Dirbtuvių Molino del Inca botanikos sode pamatėme plėšriųjų paukščių parodą ir daug sužinojome apie juos.

Turėjome šiek tiek galimybės susipažinti su šalies virtuve, kultūra ir lankytinomis vietomis. Granadoje grožėjomės Alhambra pilimi, Malagoje aplankėme dailės ir buities muziejus. Torremolinos miestelis paliko neišdildomus įspūdžius.

Dėkingi tėveliams, kad nepagailėjo pinigų ir galėjome nuvykti į Gibraltarą.

Tai buvo baigiamasis susitikimas su partneriais, jis buvo turiningas ir produktyvus. Mokiniams labai patiko gamta, maistas ir bendravimas su bendraamžiais. Jie galėjo palyginti save, pagilinti bendravimo įgūdžius anglų kalba, pasidarė atviresni ir drąsesni. Viską, ko išmokome, pamatėme ir išbandėme perteikėme kolegoms ir panaudosime mokinių motyvacijai kelti.

Adelė Berezovskaja

Komentarai

komentarai