Nuo 2017 m. sausio 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. lapkričio 9 d. nutarimas Nr. 1120 „Dėl Triukšmo, kylančio atliekant statybos darbus gyvenamosiose patalpose ir gyvenamosiose teritorijose, kontrolės vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“. Patvirtintame tvarkos apraše nustatyta, kad remontą atlikti planuojantys butų gyventojai turi ne tik pranešti apie tai savivaldybei, bet ir nurodyti, kokių triukšmo mažinimo priemonių žadama imtis.
Prienų r. savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. (7.7)-A3-2017/201 patvirtintos Triukšmo šaltinių valdytojų, kurie nėra ūkio subjektai, planinių patikrinimų taisyklės, 2017 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. (7.7)-A3-2017/200 nustatytas Prienų r. savivaldybėje leidžiamų statybos darbų pradžios ir pabaigos laikas: darbo dienomis nuo 7 iki 21 val.; poilsio ir švenčių dienomis nuo 10 iki 20 val.
Planuojant statybos ir remonto darbus gyvenamojoje aplinkoje, privaloma ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki šių darbų pradžios pateikti Prienų r. savivaldybės administracijai pranešimą apie triukšmo šaltinių naudojimo vietą, nurodyti, koks remontas bus atliekamas, kiek laiko jis truks ir kokie įrankiai bus naudojami (pranešimo forma – taisyklių 1 priedas).
Atsakingas asmuo – Savivaldybės gydytojas Virginijus Slauta, 134 kabinetas, tel. (8 319) 61 109 . Pranešimą galima užpildyti arba palikti jau užpildytą formą prie Savivaldybės administracijos budėtojo langelio, administracijos sekretoriate arba pateikti elektroniniu paštu v.slauta@prienai.lt
Nepateikus informacijos, darbai negali būti pradėti, o jau pradėti turi būti nedelsiant nutraukti. Nustačius taisyklių reikalavimų pažeidimus, pagal Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksą pradedami administraciniai veiksmai dėl Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių triukšmo valdymą, nevykdymo ar pažeidimo.
Prienų r. savivaldybės informacija


