Seime aptartos naujos Jaunimo garantijų iniciatyvos populiarinimo galimybės

0
1526

2 2016 m. balandžio 15 d. Jaunimo garantijų iniciatyvos (toliau JGI) vietos koordinatorė Raimonda Račkytė dalyvavo Seime vykusioje konferencijoje „Jaunimo garantijos Lietuvoje – naujas požiūris ir komunikacijos galimybės“.

Konferencijos metu  buvo kalbama apie naujas Jaunimo garantijų iniciatyvos komunikavimo, bendradarbiavimo ir informavimo galimybes, kurios, pasak LR socialinės apsaugos ir darbo ministrės A. Pabedinskienės, turėtų jauniems žmonėms suteikti daugiau žinių, kaip integruotis į darbo rinką, švietimo sistemą ar tapti aktyvia visuomenės dalimi.

Konferencijoje pranešimus skaitė LR socialinės apsaugos ir darbo ministrė A. Pabedinskienė, Lietuvos pramoninkų konfederacijos viceprezidentas A. Laurinaitis, VšĮ Projektų valdymo ir mokymų centro vykdančioji direktorė R. Mereckienė, direktorius V. Petronis, Viešosios politikos ir vadybos instituto tyrimų direktorė D. Janavičienė, Jaunimo garantijų iniciatyvos koordinatorius V. Maskvytis, Jaunimo reikalų departamento projekto „Atrask save“ vadovė G. Sabaliauskaitė, Lietuvos darbo biržos l. e. p. direktoriaus pavaduotoja I. Liubertienė ir kt.

3Konferencijoje buvo pristatytas projektas „Naujas komunikavimo ir bendradarbiavimo modelis informavimui apie Jaunimo garantijų iniciatyvą“, kalbama apie tai, ką nedirbančiam, nesimokančiam ir neaktyviam (toliau NEET) jaunuoliui turėtų suteikti Jaunimo garantijos, kokiomis komunikavimo priemonėmis pasiekiamas jaunimas, buvo diskutuojama, kas sumažintų jaunimo nedarbą, su kokiais iššūkiais susiduria darbo rinkoje socialiai pažeidžiamas jaunimas ir kt. Jaunimo garantijų iniciatyvos koordinatoriaus V. Maskvyčio nuomone, reikėtų vengti žodžio „garantijos“, nes net aukštasis išsilavinimas, pasiturinčių tėvų pagalba pradedant savo verslą ir pan. negali suteikti šimtaprocentinės gero ir sėkmingo gyvenimo garantijos jaunuoliui.

Kita vertus, labai daug jaunuolių, ypač tikslinė grupė (NEET jaunuoliai), nežino apie  jaunimo garantijų iniciatyvas ir jų teikiamą naudą. Todėl svarbiausia yra komunikacija ir jaunimo garantijų iniciatyvos populiarinimas. Pasak nepriklausomų marketingo ekspertų J. Kačanovos ir A. Vencevičiaus, jaunimas informaciją nori gauti per internetą, socialinius tinklus Facebook, Youtube, nepaisant to, ar NEET jaunuolis gyvena kokiame nors nuošaliau esančiame kaimo vienkiemyje ar didmiesčio centre, nepaisant gyvenimo sąlygų, interneto prieigos galimybių ir t.t.

Pasak pranešėjų, informacija apie Jaunimo garantijų iniciatyvas turėtų būti patraukliai 1pateikiama interneto svetainėse, organizuojamos socialinių tinklų kampanijos atsižvelgiant į jaunuolių poreikius, kuriamos mobilios aplikacijos, vaizdo pranešimai, populiarinamos sėkmės istorijos ir pan.

Taigi, nauju projektu „Naujas komunikavimo ir bendradarbiavimo modelis informavimui apie Jaunimo garantijų iniciatyvą“ bus siekiama prisidėti prie sklandaus ir kokybiško JGI įgyvendinimo bei efektyvesnio nedirbančių, nesimokančių jaunuolių informavimo apie užimtumo galimybes.

Jaunimo garantijų iniciatyvos vietos koordinatorė Raimonda Račkytė

Komentarai

komentarai