„Panasonic“ prisijungė prie „CBet“ klubo partnerių

0
660

Prienų „CBet“ ekipa pradeda partnerystę su pasaulyje gerai žinomu japonų prekės ženklu „Panasonic“ – bendrovės gaminama pažangi „Lumix“ fototechnika užtikrins jog vizualinė medžiaga apie komandą ir jos gyvenimą būtų dar kokybiškesnė.

„Smagu prisidėti prie komandos, kuri nestokoja ambicijų ne tik aikštelėje, bet ir už jos ribų. Arenoje būnantiems sirgaliams kartais yra sunku pastebėti visas krepšininkų emocijas, kurios aplanko kartu su pergalėmis ar pralaimėjimais. Neabejojame, kad nuo šiol, pradėjus komandos įvykius įamžinti su „Panasonic“ naujausios serijos LUMIX foto įranga (pilno kadro fotoaparatu ir jam skirtais objektyvais), įvairus turinys socialiniuose tinkluose taps dar kokybiškesnis ir patrauklesnis gerbėjams“, – teigia „Panasonic“ verslo direktorius Baltijos šalims Juozas Grigonis.

Partnerystė su „Panasonic Lietuva“ leis pakelti vizualinio turinio kokybę komandos socialiniuose tinkluose. Taip pat komandos sekėjų laukia naujos rubrikos, kurias jau netrukus išvysite klubo socialinių tinklų paskyrose.

„Labai džiaugiamės, jog Prienų miesto komanda ir toliau yra pastebima už Lietuvos ribų. Esu tikras, kad šis bendradarbiavimas leis pateikti dar kokybiškesnį ir įdomesnį turinį socialiniuose tinkluose mūsų sirgaliams“, – teigia Prienų „CBet“ komandos direktorius Adomas Kubilius.

„Panasonic“ yra pasaulinė įvairių elektronikos technologijų ir sprendimų klientams plataus vartojimo elektronikos prekių, būsto, automobilių ir verslas-verslui sprendimų lyderė. 2018–aisiais „Panasonic“ šventė jau 100 metų veiklos jubiliejų. Pagrindiniu įmonės tikslu išlieka noras kurti technologijas gerinančias žmogaus kasdienį gyvenimą. Daugiau informacijos: panasonic.lt

bcprienai.lt informacija

Komentarai

komentarai