ESO (Lesto+„Lietuvos dujos“) klientus aptarnaus bendras paslaugų centras „Gilė“

0
2450

12016 m. sausio 1 d. veiklą pradeda nauja bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), įkurta LESTO ir „Lietuvos dujų“ pagrindu. Sujungus įmones, dujų ir elektros energijos vartotojai bus aptarnaujami bendrame paslaugų centre „Gilė“. Nuo naujų metų klientai galės konsultuotis internetu, dar patogiau atsiskaityti už elektrą bei dujas vienoje savitarnos svetainėje www.manogile.lt ir išmaniąja programėle „Gilė“.

„ESO paslaugas teiks daugiau kaip 1,6 mln. klientų, jų poreikiams skiriame išskirtinį dėmesį.  Į visus rūpimus klausimus sieksime atsakyti realiu laiku ir klientui patogiausiu būdu – internetu, telefonu ar tiesiog klientų aptarnavimo centre. Ir toliau gerinsime teikiamų paslaugų kokybę ir aptarnavimą, nuolat ieškome šiuolaikiškų sprendimų savo klientams“, – teigia ESO Paslaugų tarnybos vadovė Dalia Andrulionienė.

Sausį pradeda veikti nauja savitarnos svetainė www.manogile.lt. Ji sujungs esamas svetaines www.manoelektra.lt ir deklaravimas.dujos.lt bei visas jų funkcijas, todėl klientams nebereikės naudotis atskiromis svetainėmis. Be to, svetainės www.manogile.lt vartotojai sutaupys – jiems bus pasiūlyta galimybė vienu mokėjimu atsiskaityti už elektrą ir dujas.

Klientai čia taip pat galės deklaruoti elektros ir dujų skaitiklių rodmenis, stebėti savo energijos suvartojimą, pateikti prašymus, pranešti apie tiekimo sutrikimus, konsultuotis.

Išmaniųjų telefonų savininkai rodmenų deklaravimo ir apmokėjimo paslaugomis taip pat galės naudotis įsidiegę išmaniąją programėlę „Gilė“.

Svetainėje www.manogile.lt klientai galės pasinaudoti dar viena nauja paslauga – konsultacijomis realiu laiku. Klientai bendraus su elektros ir dujų specialistais per elektroninę pokalbių programą, neišėję iš savo namų. Tai padės taupyti laiką ir leis spręsti klausimus iškart, kai tik jie iškyla.

„Naudotis visais atnaujintos sistemos privalumais klientai galės be jokių papildomų veiksmų: jiems nereikės iš naujo sudaryti sutarčių, keisti atsiskaitymo knygelių, įmokų kodų ar bankų ruošinių.  O norintys sutaupyti laiko ir pinigų, galės naudotis tiek nauja svetaine www.manogile.lt, tiek išmaniąja „Gilės“ programėle“, – teigia D. Andrulionienė.

Anot jos, kurti bendrą savitarnos svetainę paskatino ne tik dviejų įmonių sujungimas, bet ir augantis elektroninių paslaugų poreikis. Vien svetainėje www.manoelektra.lt privačių klientų prisijungimų skaičius per metus išaugo 1,7 karto.

Klientų aptarnavimo centrai „Gilė“ veiks didžiuosiuose šalies miestuose. Paslaugų centrai „Gilė“ aptarnaus ESO ir „Lietuvos dujų tiekimo“ klientus.

Dėl elektros ir dujų klausimų ir toliau visą parą bus galima skambinti vienu telefonu 1802. Dujų nuotėkio atveju – avarinės tarnybos telefonu 1804.

LESTO ir „Lietuvos dujų“ sujungimas bei bendro klientų aptarnavimo centro įkūrimas – „Lietuvos energijos“ vertės išgryninimo programos dalis. Skaičiuojama, kad sujungimas veiklos sąnaudas sumažins 5 proc., o efektyvesnė veikla per metus leis sutaupyti apie 3,6 mln. eurų.

lesto.lt

Komentarai

komentarai